Wyłącz komputer, zagraj w laser tag w Krakowie

Laserowy paintball jeszcze nigdy nie był tak realistyczny jak w Zoltar Parku! Z dumą prezentujemy najnowocześniejszy sprzęt.
Tylko u nas w pełni bezprzewodowe, wyposażone w kolimatory wojskowe repliki: MP-9 oraz AK-12.

Laser tag to podbijająca serca Polaków nowa forma rozrywki, będąca połączeniem gry ruchowej z interaktywną, jako alternatywy dla klasycznego paintballa, idealna niezależnie od wieku i płci. Nie sprawiająca bólu, nie powodująca siniaków i nie pozostawiająca zabrudzeń po kulkach z farbą.

Duża intuicyjność w obsłudze sprzętu, ogromne możliwości konfiguracji rozgrywek (szeroki wybór scenariuszy), charakter zabawy preferujący spryt, celność i zmysł taktyczny ponad siłę i szybkość oraz największa i poruszająca wyobraźnie, w pełni zaadoptowana pod charakter rozrywki arena, sprawiają, że jest to idealna propozycja także dla kobiet i dzieci. W zabawie może uczestniczyć nawet 25 osób równocześnie!

Rozgrywka jest przeniesiona z realiów gier typu FPS, ale zapewnia ogromną dawkę aktywności fizyczne. 

Poczuj się jak bohater ulubionej strzelanki i sprawdź się na tle swoich znajomych w realnej grze!

Jak działa laserowy paintball w technologii bluetooth?

W 100 % bezpieczną dla zdrowia bronią laserową (jako jedyni w Krakowie mamy dwa rodzaje replik: pistolet maszynowy MP-9 oraz karabin szturmowy AK-12 wyposażony w kolimator), emitującą fale podczerwieni, należy trafiać w czujniki znajdujące się na kamizelce lub opasce na głowę (tylko u nas w wersji sportowej laser tag). System sensorów świecących w kolorze drużyny, zbiera informacje na temat liczby trafień, a dane te przechowywane są w broni. Sprzęt imituje odgłos prawdziwych wystrzałów, a kamizelka lub opaska - w przypadku trafienia - dają sygnał dźwiękowy, wizualny (mrugania) i sensoryczny (wibracje). W zależności od wybranego trybu rozgrywki, może nastąpić auto respawn (automatyczne uruchomienie po kilku sekundach), bądź może być wymagany powrót do ustalonej bazy. Standardowo wygrywa osoba lub drużyna, która uzyska największą liczbę trafień (tzw. fragów) w trakcie jednej rozgrywki. Istnieje jednak możliwość doboru odmiennych scenariuszy.
Sprzęt jest bezprzewodowy - łączenie repliki z kamizelką/opaską następuje za pomocą bluetooth.

Po grze przedstawiamy uczestnikom wyniki, w postaci przejrzystych i bardzo szczegółowych statystyk.

Laser tag nr 1 w Krakowie

  • Najlepsza arena do laserowego paintball’a w Krakowie: ponad 450 m2 (istnieje możliwość przedzielenia areny na pół). Znajdują się tu zarówno korytarze, jak i większe przestrzenie, gdzie do woli można realizować swoją taktykę. Jest miejsce dla lubiących walczyć z ukrycia oraz idących na żywioł i ostrą wymianę ognia.

Nasza arena ma 2 części - Warszawa Powstańców oraz Bliski Wschód - stworzone w styczniu 2019 roku! W przypadku grup minimum 7 osobowych, gramy na całej arenie, połaczonych częściach.

  • Najwyżej oceniany laser tag w Krakowie: dokładamy wszelkich starań, by zagwarantować Wam 100% satysfakcji i miłych wrażeń. Sprawdź opinię naszych Gości i porównaj z konkurencją - google maps, facebook.
  • Najnowocześniejszy sprzęt: bezprzewodowy, sportowy gwarantujący wygodę oraz niespotykaną dotąd precyzję
  • Prawdziwe repliki i akcesoria do laser tag: dysponujemy wojskowymi replikami MP9 oraz AK12 + kolimator oraz dajemy wybór: kamizelka lub opaska na głowę (wersja sportowa),

  • Dłuższy czas gry niż u konkurencji: w Zoltar Parku gracie o 5 minut więcej! U nas realny czas gry w trakcie jednej rozgrywki wynosi 25 min. To duża różnica.
  • Nieograniczone możliwości konfiguracji rozgrywek w laserowy paintball: mamy do zaproponowania kilka scenariuszy gry (na dole strony), a oprócz tego, dzięki możliwościom programowania, możemy swobodnie modyfikować reguły zabawy praktycznie w każdym aspekcie. Dodatkowym atrybutami mogą być: bomby, bazy, miny, punkt kontrolne z kilkoma funkcjami, granaty 
  • Nie łączymy na siłę grup, nie dokładamy graczy to innych drużyn (jedynie na Wasze życzenie). To Wy, drodzy goście, decydujecie z kim chceci zagrać, to jest Wasz czas i Wasza rozrywka! W przypadku grup do 6 os. naszą arenę dzielimy na pół, dzięki czemu każdy może zagrać we własnym gronie.
  • Najniższe ceny oraz liczne promocje: sprawdź cennik oraz promocje w ramach #SolówkaZoltara #RodzinaZoltara #KlasaZoltara i te na FB. To się opłaca!

Nowe scenariusze do laser tag

  •  Deathmatch

Każdy uczestnik gra w pojedynkę. Celem jest trafienie jak najwięcej razy w czujniki przeciwników. Ustalony zostaje limit czasowy (25 min). Trafionemu graczowi sprzęt dezaktywuje się na 9 sek. (tzw. auto respawn) lub musi udać się do wyznaczonej "bazy" na tzw. base respawn. Wygrywa zawodnik, który uzyska największą liczbę trafień. Standardowe ustawienia: zdrowie 100 pkt.; obrażenia: 30% (MP-9), 50% AK-12; automatyczne przeładowanie (3 sek.) 

  • Team deathmatch

Zawodnicy zostają podzieleni na 2 lub 4 drużyny. Celem jest trafienie jak najwięcej razy przeciwników z przeciwnych grup. Ustalony zostaje limit czasowy (25 min).Możliwość gry w trybie auto respawn lub base respawn. Wygrywa drużyna, która zdobędzie największą liczbę punktów (trafień) w trakcie rozgrywki. Możemy dodatkowo włączyć opcję punktów ujemnych za ranienie osoby z własnej drużyny (friendly fire). Standardowe ustawienia: zdrowie 100 pkt.; obrażenia: 30% (MP-9), 50% AK-12; automatyczne przeładowanie (3 sek.) 

  • Sabotaż

Gracze podzieleni zostają na 2 drużyny. Zadaniem drużyny atakującej jest uzbrojenie tzw. "Bomby”, znajdującej się w centralnej części areny, i doprowadzenie do jej detonacji. Drużyna obrońców ma do tego nie dopuścić. Zwycięstwo poszczególnych drużyn zależy od tego czy bomba wybuchnie, czy nie! Ustawienia: tryb: base respawn (co 9 sek.); uzbrojenie i rozbrojenie bomby: 3 sek. (przycisk) + strzał w oznaczony punkt; detonacja: 5 min od uzbrojenia; zdrowie: 200 pkt. i dodatkowo: automatyczna regeneracja zdrowia: co 5 sek. 5% + przeładowanie ręczne; czas gry: maksymalnie 3 rundy.

  • Szturm

Podzieleni na 2 drużyny gracze mają za cel zniszczenie bazy przeciwnika. Trafienie w centralny punkt zmniejsza liczbę punktów wytrzymałości, ale uwaga: gdy baza nie będzie stale uszkadzana po określonych odstępach czasu zacznie powoli odzyskiwać swój poprzedni stan. Ustawienia: tryb:  base respawn (co 9 sek.); :wytrzymałość bazy: 9999 pkt.; regeneracja bazy: co 15 sek.; czas gry: maksymalnie 25 min lub 2 rundy;

  • Dominacja

Gracze podzieleni na 2 drużyny walczą o utrzymanie 3 punktów kontrolnych - dwie znajdują się bliżej baz każdej z drużyn, natomiast trzeci po środku areny. Trafienie w górną część punktu kontrolnego „przejmuje” go dla odpowiedniej drużyny i rozpoczyna odliczanie. Po upływie określonego czasu (4 minut dla bocznych i 8 dla środkowego) punkt zostaje przejęty na stałe do zakończenia rozgrywki. Zwycięża drużyna, która po zakończeniu gry będzie w posiadaniu większej liczby punktów kontrolnych. Ustawienia: tryb: base respawn; czas gry: 25 min lub przejęcie na stałe wszystkich punktów kontrolnych

  • Ostatni ocalały

Scenariusz, gdzie zwycięzca może być tylko jeden, ten który pozostanie na placu boju. Gracze rozpoczynają z dużą liczbą punktów życia, lecz nie posiadają opcji leczenia ani powrotu do gry ( tzw respawn). Gdy punkty spadną do zera gracz ”odpada” z rozgrywki. Dodatkowo włączony jest opcja "krwawienia". Ustawienia: tryb: brak respawn'u; czas gry: maks. 25 min; zdrowie: 999 pkt., i dodatkowo: bleeding (krwawienie) co 30 sek. (po pierwszym trafieniu 10 pkt. zdrowia odejmowane co 30 sek.)

  • Za linią wroga

Ograniczone zasoby zmuszają graczy do ataku na skąpe składy amunicji. Podzieleni na 2 drużyny gracze mają za cel eliminację przeciwnika. Przeszkodą jest jednak to, iż amunicja jest ograniczona a posiłków w postaci powrotu do gry nie uświadczycie. Na szczęście w określonych punktach znajdziecie porzucone składy, gdzie uzupełnicie drobne ilości oręża, jednak uwaga! Zajęty raz punkt zacznie wydzielać zabójczą radiację, wiec nie stójcie przy nim zbyt długo. Ustawienia: tryb: brak respawn'u; czas gry: maksymalnie 25 min; zdrowie: 500 pkt. + automatyczna regeneracja do 120 pkt, gdy spadnie poniżej tego poziomu; liczba magazynków: MP-9 4 szt. (każdy 25 nabojów), AK-12 3 szt. (każdy 30 nabojów); skład amunicji: po przejęciu +1 dodatkowy magazynek + co 9 sek. radiacja (-25 pkt. zdrowia); ręczne przeładowanie (tracimy niewykorzystany magazynek po przeładowaniu) 

*WAŻNE: w przypadku wyboru innego scenariusza niż deathmatch i team teathmatch prosimy o zgłoszenie chęci zagrania w odmiennym trybie minimum dzień przed rozgrywką!

 

 

Cennik laser tag w Krakowie

Cennik (za osobę) : 30 min - 25 zł ulgowy i 30 zł (pon. - czw.) oraz 35 zł (pt. - niedz.)
                                 60 min - 40 zł ulgowy i 45 zł (pon. - czw.) oraz 55 zł (pt. - niedz.)
                                 90 min - 55 zł ulgowy i 65 zł (pon. - czw.) oraz 80 zł (pt. - niedz.)

............................................
Równocześnie w grze może wziąć udział maksymalnie 25 os.
30 min obejmuje 5 min szkolenia oraz 25 min gry w laser tag.
60 min obejmuje 5 min szkolenia, 2 x 25 min gry w laser tag oraz 5 min przerwy między rozgrywkami.
90 min obejmuje 5 min szkolenia, 3 x 25 min gry w laser tak oraz 5 min przerwy między rozgrywkami.

 

Ważne wskazówki przed rozgrywką w laser tag

  • Przed rozgrywką zapoznać się z Regulaminem.
  • Przyjdź 15 min przed zarezerwowanym terminem.
  • Nie mając rezerwacji istnieje ryzyko, że arena będzie zajęta. Zadzwoń lub napisz i wybierz dogodny termin.
  • Rezerwując termin (także pakiety) wymagany jest zadatek 100, 200 zł (do 48 godz. lub 24 w tym samym tyg.)
  • W przypadku grup do 6 os. zastrzegamy sobie prawo do podziału areny na pół.
  • Wybór scenariuszy innych niż Deathmatch i Team Deathmatch należy zgłosić min. dzień przed rozgrywką.
  • Obowiązuje sportowa odzież i wygodne obuwie.